دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
نی

حوزه/ بهرام نیا در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور، به نقش شهید سنوار در مقابله با ظلم صهیونیست‌ها و اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و از مدیران خواست تا با برنامه‌ریزی و راهبردهای مشخص در این راستا فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ایلام، بهرام نیا، استاندار ایلام، در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور، به یاد شهید سنوار اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار با تمام توان در برابر ظلم آشکار صهیونیست‌ها ایستادگی کرد و به مدت ۲۳ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر برد. خدا خواست تا این اسطوره مقاومت به کاروان مقاومت بپیوندد.

وی افزود: شهید سنوار تا آخرین لحظه از مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی دست برنداشت و شهادت او شعله‌های مقاومت را برافروخته‌تر خواهد کرد.

استاندار ایلام بر لزوم برنامه‌ریزی و تدوین راهبردهای مشخص برای هر اقدام تأکید کرد و گفت: این دستورالعمل‌ها باید نصب‌العین فرمایشات مقام معظم رهبری قرار گیرد. بهرام نیا از همه مدیران خواست تا مانند گذشته برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راهیان نور پای‌کار باشند.

وی همچنین از فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) و مجموعه سپاه استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و تمامی افرادی که در زمینه تولید محتوا، اعزام و راوی فعالیت می‌کنند، قدردانی کرد و گفت: اعتبارات تخصیص یافته به یادمان‌های استان ایلام، اقدامی راهبردی و متمایز نسبت به سایر استان‌هاست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha